Овој извештај на Евридика се фокусира на образованието и обуката за возрасни во Европа. Ги истражува тековните пристапи за промовирање на доживотно учење, со посебен акцент на политиките и мерките што ги поддржуваат возрасните со ниско ниво на вештини и квалификации да пристапат до можностите за учење.
Почнувајќи со низа квантитативни показатели поврзани со образованието и обуката за возрасни (Поглавје 1), извештајот ги испитува националните уредувања за координирање на политиките и мерките за учење на возрасните (Поглавје 2). Потоа, тој дава преглед меѓу јавните субвенционирани програми што се обидуваат да обезбедат можности за возрасните да ги надградат своите вештини и квалификации (Поглавје 3). Извештајот, исто така, се однесува на прашањето за финансиска поддршка, посветувајќи особено внимание на финансиските стимулации за групи со ниско ниво на квалификација (Поглавје 4).
Пристапите за постигнување флексибилни патеки за учење претставуваат друга област на истражување (Поглавје 5). Потоа следи анализа на уредувањата за препознавање и потврдување на неформалното и неформалното учење (Поглавје 6). Извештајот конечно го разгледува степенот до кој акциите за подигање на свеста и теренски активности (Поглавје 7) и услуги за насоки (Поглавје 8) ги поткрепуваат достапните одредби за учење. Главниот извор на извештајот се информациите за политиката собрани од Евридика националните единици, кои претставуваат 42 системи за образование и обука низ 37 европски земји. Овие податоци се надополнети со квалитативни и квантитативни податоци обезбедени од други организации, вклучувајќи ги Cedefop, Eurostat и OECD.