Националната агенција за европски образовни програми и мобилност водејќи сметка за контекстот на институцијата, како и за посветеноста на квалитетот како нејзина стратешка определба, целосно се определува да спроведе Политика за квалитет. Таа е составен дел на целокупното работно опкружување и е заснована на воспоставување, примена и одржување на принципите за унапредување на квалитетот.
Нејзина цел е потполно задоволување на барањата на стандардот ИСО 9001:2015, потребите и очекувањата на заинтересираните страни, со единствен став за континуирано подобрување на Системот за управување со квалитет и зголемување на ефективноста и ефикасноста на процесно ориентираното работење на институцијата.
Основните принципи на Политиката за квалитет, кон кои се обврзува Националната агенција се засноваат на:
⮚ Обезбедување на висок и постојан квалитет во промоција и спроведување на европските програми од областа на образованието, обуката, младите и спортот во Република Северна Македонија;
⮚ Уважување на заинтересираните страни со тоа што на корисниците на програмите како учесници во проектите, персоналот кој е вклучен во образовниот процес, претпријатијата, правните лица, трговските друштва, стопанските комори, истражувачките центри и здруженија на граѓани и фондации ќе им се обезбеди квалитетна услуга која ги задоволува нивните потреби и очекувања;
⮚ Одлучување врз основа на детални анализи од прибраните податоци, прецизни мерења на карактеристиките на услугите, процесите, како и системот за квалитет, со што гарантираме обезбедување на квалитетна услуга до заинтересираните страни, зголемување на нивната доверба кон нас и подобрување на имиџот на институцијата;
⮚ Зголемување на транспарентноста во работењето со унапредување на достапноста на информациите за сите заинтересирани страни;
⮚ Развивање на институцијата, користејќи го знаењето и искуството на вработените, препознавајќи го нивниот придонес, како и обезедување на опкружување во кое тие се мотивирани за остварување на сите свои можности и овластувања да работат во рамките на дефинираните одговорности;
⮚ Перманентно спроведување на стручното оспособување на квалитетот на вработените на сите нивоа, водење грижа за подобрување на условите за работа, опремата и знаењето на вработените, како и заштита на животната средина;
⮚ Воспоставување на електронски систем за управување со работните процеси и документи;
⮚ Прифаќање на процесен пристап во управувањето со нашето работење и управување со нашите процеси како единствен систем од меѓусебно поврзани процеси, кој ги остварува сите цели на институцијата;
⮚ Унапредување на контролата на примена на законите и европските регулативи;
⮚ Идентификација и соодветно управување со сите ризици во работните процеси на Националната агенција;
⮚ Континуирано одржување и подобрување на Системот за управување со квалитет, согласно стандардот ИСО 9001:2015.